JA jag är en bra bloggare

Pallar inte med melloferren assååå.. Dom är så tråkiga. Fast sen märker jag att mamma skrattar och då undrar jag om jag är för ung för att sitta hemma en lördagskväll för att se på melodifestivalen? Okej det var inte riktigt tanken, det var ju så att jag skulle plugga. För jag har ett sånt S-T-O-R-T svenska prov på onsdag. Men har jag gjort det då? Nej det har jag såklart inte gjort.

Ibland undrar jag om det är något fel på mig. Har en sjuk förmåga till att skjuta upp saker. T.ex. plugga. Jag får oftast G, men med lite planering skulle jag nog kunna få VG, kanske till och med MVG i vissa ämnen. Men allt handlar som sagt om planering och det är jag rätt dålig på. Eller inte själva planeringen, för jag hade planerat att börja plugga i onsdags, men det är just det, att börja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0