Kebabbababba

MMMM hejsan. Jag är tomatröd i ansiktet om någon vill veta. Helt bränd. Hoppas förihelvete att det lägger sig tills imorgon, kan fan inte gå runt som ett jävla stoppljus.

Dagen rullade på i lagom snabb takt idag. En kebabtallrik på lunchen med några grabbaar, en idrottslektion med fys. Helt ok. Tycker om att jag spenderar mina dagar med så många fina människor.
Sen hem och städa lite, käka, sen åka med när Filip övningskörde. Somnade nästan i bilen, sköönt. Sen kom jag hem och duschade. Tittade precis lite på Glee och nu ligger jag bara här i min kalla säng och tar det lugnt. Trött som attan, och skönt nog så börjar vi 10 imorgon. Nu ska jag se på en film or something. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0