Kallt

Hade prov idag, vilket gick sådär. Men G iallafall I think. Efter skolan åkte jag till gymmet, men kom på utanför att jag hade glömt Samhällsboken (prov på måndag!) så fick åka tillbaka till skolan och hämta den. Gjorde bort mig lite på bussen hem, trodde jag hade telefonen på ljudlös så skulle smygfota mig själv (till bloggen, absoluuuut inte egobild) och råkade visst ha på väldigt hög volym istället, typ högsta lixom. Sen när jag skulle ut från bussen håller chaffisen på att stänga dörren på mig också, stackars mig.

När jag kom hem så möts man av en blöt hall, för mamma städar, och är tvungen att klättra in genom smalaste fönstret EVERRRR. Men smidiga jag klarade det ofc...ahahha. Sen gick jag UT OCH SPRANG, asduktig men shiiit vad jobbigt det var. Kallt också. Och ont i halsen fick jag. Menmen. Kom in och mamma agerade PT och jag fick göra situps, benlyft m.m. Efter det har jag städat och städat mitt rum. Det blir en lugn kväll och imorgon ska jag jobba.

DÄR fick jag klättra in liksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0