Min helg!

I fredags så kom Dani hem till mig och så åt vi middag, piiizza♥, och hängde lite hemma hos mig. Runt klockan åtta så åkte vi till centrum och va inne på konsum i typ.. 25 minuter. I slutet så köpte vi iallafall cola och godis sen gick vi ut och mötte MaRc och så åkte vi alla hem till Jocke och spelade fifa/såg på Hanibal. Sen åkte hon och jag tillbaka hem till moi och sov.

Lördagen spenderades också med Danijela och jag följde med henne när hon skulle rida, och fotade. Sen åkte jag hem och pluggade lite och sen käkade jag middag, va ensam hemma. Sen runt nio kom Danijela till mig igen, och då kom också Filip hem med en kompis. Såg på film och tog det lugnt resten av kvällen.

Imorse åkte jag och Dani till ''mitt'' stall och släppte ut runt 8, sen var vi kvar där på förmiddagen och plockade ner pynt, red osv. Vi har även smidit lite planer inför sommaren, som vi ska göra i stallet, om vi får för familjen Klasson. Men det borde gå. 

GAAH det går inte att lägga in bilder.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman om man ska ha en blogg ska man även uppdatera vill du gå till krogen någon dag



från mamma

2011-01-24 @ 19:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0