Mjuukis

HÄJ, idag var en väldigt lugn dag. Efter skolan gick jag och Mini till centrum och köpte en mjukisdress till mig, som jag har på mig atm, väääry nice. HEhe typiskt mig att ej kunna vänta heyhey. Vi gick iallafall tunt ett bra tag och hann med att fika ozzå!

Sen åkte jag till gymmet och tränade, gjorde bort mig som vanligt och jaa.. Det är inget jag vill prata om direkt. Sen mötte jag DaniPoP i vhcentrum och så tog vi budden hem och käkade lite. Sen duschade jag och sen sjöng vi singstar hihihi. Ajaaaa ska sleepa snart men here's some pic's.



Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN BLOGGA!!!!!!!!

2011-02-02 @ 07:26:11
Postat av: BB

checka min blogg!! du är med i den!



BB

2011-02-02 @ 12:49:00
URL: http://blondinbonden.blogg.se/
Postat av: caroline

Hej,

Jag jobbar på en pr-och eventbyrå som heter Skugge&co, jag skulle vilja komma i kontakt med dig. Maila mig gärna på [email protected]. :)

Mvh

Caroline

2011-02-08 @ 10:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0