prutt

Igår kväll åkte jag hem till Jocke med Mini och Pontus spelade fifa (hahaha) och singstar heheh. HAhah fan vad jag garvade men aah hehe. Sen åkte jag och Mini hem till mig och sov och imorse vare som vanligt till att gå upp klockan åtta. Och åka till stallet och släppa ut. Sen åkte jag hem och åt frulle med mamma och pappa, sen vaknade Mini och så åt hon också. Efter en dusch så åkte jag och mamma och lämnade Mini hemma först och sen åkte vi vidare till sickla och köpte termobrallor till mig för på torsdag är det Idre som gäller ju. Hittade även två tröjor på rean hehe. Och min drömväska som jag tyvärr inte köpte, men ska efter resan i think.

Ok orkar inte skriva värsta boken men jag har också varit nere och ridit och ätit mycket bröd idag. Hejdå

Världens finaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0