Glajjor

Hejsaan. Idag var en skön dag, även om den startade med en försovning och att jag fick stressa. Hur som helst så gick dagen snabbt. Gick till Donken med Lollo på lunchen och råkade köpa en mcFlurry, men annars har jag lyckats vara ganska duktig idag. Nej juste jag köpte en Snickers på perrongen. Det var så sorgligt för jag skulle egentligen köpa en Twix(♥) men råkade skriva fel siffra och fick istället en snickers av automaten. Men den slank ändå ner HEEHE.

Jag, Marc och Jocke satt kvar i skolan i en timme(!) och väntade på Lollo som hade spanska. Hittade en sax och hade jätteroligt med den. Sen tänkte vi alla åka till stan och fika+plugga lite men så kom jag på att jag hade insläpp idag så jag kunde inte följa med utan åkte till gymmet istället och körde steenårt. Sen kom jag hem, pluggade lite sen bytte jag om och åkte till stallet, red och släppte in. Käkade tacosköttfärs med grönsaker till middag och nu är jag i mitt rum och ska duscha. Ska bara vara hemma ikväll och ta det lugnt eftersom att jag ska jobba imorgon.


snygg tjej eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0