14 mars

Hejsan bloggeen.. Ligger i min säng och tar det looongt. Idag käkade vi på kinan, räätt gott. Det va länge sen faktist eftersom att vi typ var stammisar där förut och då tröttnade man ju lite hehe.. Men var iallafall där med lite killar och tjejer i klassen, planerade även lite inför helgen också. Slutade dagen med Naturkunskap och nu ska vi börja med ett typ ''miljö-projekt'', och efter många om och men så är iallafall jag, Mini, Mona och Jempa en grupp, wiiiho bästa gruppen ♥ Vi ska faktist kämpa och göra ett bra jobb bestämde vi!

Nu ska jag svara på några kommentarer och sen hoppa in i duschen, hörs!



uiafBJwhgroETLiueafwoer det går inte att lägga in bilder FAN

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Aaw, vilket fint inlägg! Glaaad jag blir, hihi. Fan vad vi ska kämpa!! :D

2011-03-14 @ 20:08:46
URL: http://jnylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0