Fint väääder!

Åh fett fint väder, blir glaaad! Kanske åker in till stan en snabbis idag för att shoppa lite. Tror jag åker ensam då, så jag kan gå runt i min egna takt heheh. Igår åkte jag, Filip, Nikola och Dani på bio. Vi såg Min låtsas fru, och den var faktist riktigt bra och rolig! Vi åkte till Heron och herregud det tog en timme för oss att komma dit, det brukar i vanliga fall ta en halvtimme när man åker från oss.. Vi körde fel 2 gånger. Men det var jäkligt roligt iallafall.

OOH jag är fett lycklig för min mobil fungerar igen, den har varit spärrad sen i söndags liksom, för jag hade ringt/smsat för mycket. Men nuuuu är den igång igen. Yeye ska käka frukost nu, poss

2 dåliga bilder från igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0