Heeei bloggen

Sitter i soffan med Filip eller han sover och jag sitter. Mitt ben svider som in i helvete för jag har jävla skit benhinnesinflammation och pappa köpte linement och att säga att jag smörjde på för mycket är väl en underdrift. Ajajaj. Lite glest med updatering på bloggen måste jag väl erkänna men sånt är livet mina vänner. Tur att Simpan kunde hoppa in och skriva ett (väldigt, väldigt intressant) inlägg.

Måste förresten berätta en sak också. Har godis-, kaka-, bulle- och chipsförbud ända tills sommarlovet. Den ni. Jag vill typ skjuta mig själv + folk i min omgivning när dem äter choklad och ändå har det bara gått TRE DAGAR.. Shit pomfritt alltså.

Avslutar med en bild på mig och mina vänner i våra bästa år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0