Hejsan mina kära

Tänkte blogga literåå.. Har haft lite data/utegångs/mobilförbud men det är kind of löst nu. Var iallafall med daniPoP i stan i torsdags och det var mysigt. Hittade en plånbok, oc en tröja. OOOCCH en jacka som jag är rätt kär i. Eller helt kär i typ.

Sen på kvällen var vi hemma hos Fabian och spelade fifa med han och simon och några andra och sen åkte vi hem rätt sent. För sent enligt mamsen. Jaja jag va hemma hela fredagen och jobbade igår. Sen var jag hemma resten av kvällen, för var jättetrött. Meeen råkade vara uppe till typ halv tre(?) ändå för jag pratade med vilda personer som höll mig vaken.

Just nu ligger jag i soffan och käkade nyss frukost. Redan vart i sallet och släppt ut. Har beslutsångest. Antingen så lägger jag mig och sover två timmar till eller så tittar jag på ett avsnitt av Hellcats och är vaken. Tror det blir till att sova. Är så trött. Men här kommer några bilder från helgen iallafall.


Illuminati hahahahah pallar ej.

Danijela tog en tur på denna i kungsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0