Zumba

Först och främst.. VEM FAN KOM PÅ ZUMBA?!? Detta var det absolut värsta jag har vart med om,
 1. Fy fan för den ettriga lilla instruktör vi hade. Den ända som var svettig var hon och det var hon efter 3 minuter.
2. VA FAN VAR det där för jävla ''danssteg'' ? Skulle kunna dansas av SMÅBARN om dom bara har lite hjärna. TYVÄRR så kunde jag inte lära mig dem men det var för att jag inte ens ville.
3. Hela skiten förstördes redan när jag gick in i hallen för ursäkta men varför hänga upp speglar där man ser ut som en jävla fläskpadda? För motivation? Isåfall kan jag tala om att det funkar INTE. Vad som händer är följande; man vill inte ''rulla på höfterna'' och leka sexig för allt man ser en en klump av fläsk som dallrar lite här och var. TACK OCH HEJ



Kommentarer
Postat av: Anna

Gillar inte heller att köra zumba på gymmmet.

Kanske för att jag och motoriken inte går hand i hand.

Har införskaffat mig zumba nu på dvd. Så jag tränar hemma i lugn och ro och utan speglar.

Finns att köpas billigt och gratis frakt på www.uffessakerochting.se. Fick min dagen efter när jag beställde. Kör på. -Anna

2011-04-01 @ 11:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0