ERICSSON

Igår mötte jag som sagt upp Becka i stan och vi käkade lunch och kikade lite i affärer. Skrev även lite frågor till våran intervju som vi skulle göra på Ericsson klockan två. Runt ett tog vi tåget mot märsta och var framme i(/på?) själva Ericsson klockan tjugo över kanske..? och då fick vi ett eget litet rum, som ett grupprum ungefär där vi satt och förberedde oss inför mötet. Mötet tog ca tjugo min bara och efter det så åkte vi hem. 

Runt klockan sex åkte jag och Dani hem till Simon och det var fan den sjukaste resan jag har gjort någonsin, går inte att förklara men det hände en sak som var såå sjuk och SÅ rolig haha. Aja iallafall så spenderade vi resten av kvällen där och jag kom väl hem runt tio. Då såg jag på Harry Pototter, alltså den sista filmen. Ååååh vad bra den var!!








Kommentarer
Postat av: Jeanette

ååååå vilken fin bild på dig mikiiii! <3

2011-10-25 @ 18:29:17
URL: http://dahliin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0