Filmkväll efter filmkväll

I torsdags var jag som sagt och såg paranormal3, den va läskig men inte SÅ läskig. Eller den var ju läskig liksom under själva filmen men det är inte som att man inte kan sova nu. Efter filmen åkte vi tjejer hem till Jeanette och sussade där, myspys.
Igår vaknade vi runt elva och då åkte vi till Resturang Peking för en lunchbuffé till frukost. Efter det så åkte jag hemåt och på vägenså hoppade Dani på min buss. Vi åkte till centrum och solade lite och så sen åkte vi till mig. Duschade, käkade osv. Vid halv åtta åkte vi och mötte upp Fabian och sen åkte vi tre till torvalla där Simon och Fredric var och såg på nån Hockeymatch. När dem var klara åkte vi till Fabi och hade milmkväll. Såg skräckisar hihi uuh.
Idag så ska jag ta mig till stallet för att rida pållen lite och sen handla lite inför ikväll då det är skräckiskväll hos mig!Myspys, vi hoppar att  festa trots att det känns som att det nästan är ett måste på Halloween och kör på en lugn kväll istället.

Nu ska jag upp och fixa mig i ordning för stallet!


Tja kan man få sommar igen eller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0