YO

Tjenare! uppe med tuppen och redo för en YO(yrkesorienterings)-vecka på Ericsson. Ska möta upp rebecka i stan nu på förmiddagen och kka lunch+skriva lite frågo inför vårt första möte som vi har klockan två i kista. Spännande. Drömde värsta drömmen om allt som har med YO att göra inatt, den var sååå konstig. Jag typ kom aldrig fram till stan utan Rebecka fick vänta på mig hela dagen..? Jaja.

I lördags var jag och tjejerna hemma hos Sofia där det var en hel del folk. Det var jättetrevligt bortsett från lite bråk osv, men det är sånt som händer. Kom hem runt två någon gång tror jag och då käkade jag och Danijela en varsinn bulle sen somnade vi. Hela söndagen spenderades i min säng tills klockan fem ungefär så jag åkte till stallet och red och släppte in. Det gick så bra med Zeran, det var länge sen det kändes så bra efter ett ridpass. Det kanske börjar gå framåt ni igen? Hope so.
Nu ska jag måla naglarna sen se lite på tv. Hörs!

(har inga bilder, sorry)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0