Flooorens!

Länge sen sist!! Måste berätta lite om Italien, inte för att någon som inte var där någonsin kommer förstå hur kul det var. Vi upplevde så stört mycket, kändes som att vi var där i typ två veckor. Men det var fem nätter och vi festade varje natt. Stört kul, sjuka saker hände... okej orkar inte berätta men ska bara skriva en liten minneslista. Saker som du MÅSTE MINNAS MIKAELA

Killarna och hissen
Twice
Mormor
Yab
Svetlana
Räcket
Space Rental Cars
Min, Monas och Jennifers resa till förorten och allt vad den innebar
Ninas utbrott på mig och Jennifer
Första kvällen vid Arno
Moyo
Förkröken på vårt rum
När Jennifer drack upp en hel Mojito
Rasmus och Pontus alla tjaffs
När Emil snackade danska
K1K2K3
När vi äntligen fick internet och satt osocialare än någonsin i hallen
Ryssen
Sex on the beach
När vi kom vilse i stan
Eftermiddagen vid floden i solen
När vi hade för korta horts för att gå in i en kyrka och fick ta killarnas jackor om oss
Sommarvärmen
När Pontus gick in i en stolpe på marknaden och fick blåtira
Min beslutsångest på marknaden hela tiden(ångrar att jag inte köpte massor av saker)
Breezers...
Min och Monas vodkaflaska vi köpte i inte så nyktert tillstånd som smakade skit, men ''den var iallafall fin''
Emil och Rasmus cigariller
När vi tog vår första taxi istället för att gå.. Vilket inte var en så bra idé, sen gick det bara utför

Och det är såååå mycket mer men jag orkar inte blogga mer, hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0