Sverige suger

Jag kommer aldrig att glömma resan till Magaluf, seriöst. Jag tänker inte sitta och berätta alla detaljer för ni fattar på ett ungefär vad man gör i Maggan hoppas jag, men tjejer om ni läser det här, jag säger bara :Första kvällens alla haff, tjacka, tjackig, tjack, tjacko, linnet, isbjörnen, jacob, E4:an, GGBC(!! HAHA fulaste förkortningen), våra madrasser, madrasståg, madrassringen, när vi blev uppraggade av en trampbåt, katten på balkongen, hoes på dansgolvet, alla bilder vi var med på, brännan, planksängen, våldtäckten, taueringarna, vakterna, kärleksklubben, aggressiva britter, skumpartyt, isbitar, henke, snygga bartendern, konstiga bartendern ove, kameramannen, avsugningsfesten, färgade shots, muschetjackisen, 112, fulla killen utanför gg, R och hans vänner, Bodyshots, Grabbarna Haninge Betong Grus, rökshots, malibu, Palm Beach, Black Devil, hafftävling, strippstång, TJUUUREN!!!, talsvårigheterna, EY, gurkan jao, schenkenberg, strandragget Andy aka Tomas ''kan någon fråga Tomas vad han heter'', ärlighet, palma, kalmarkillarna, blattarna vi gick catwalk med, kinky/pinky(???) Amanda, Puma, den här låter går till alla tjejeRRRR, där palmerna bor, kossan, dunder, latch, sviskon.... aaa såååååå mycket mer saker som finns men orkar ej rabbla upp allt.
 
Nu under veckorna jag har varit hemma har jag hunnit gå på vandring med klassen där vi lyckades tända eld på hela simon så han fick klass 2 brännskador, varit på bröllop och gå i skolan. Sov ordentligt för första gången sen innan Magaluf INATT vilket var så otroligt skönt. Men nu är jag trött igen tyvärr. Ska käka nu, puss!!
 

Älskar er verkligen bästa tjejer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0