Sportlov

Äntligen lov! Ska njuta fullt ut. Kom nyss hem srån Simon där jag, Nettan, Jennifer och Mona våldövernattade igår. Sov gjorde vi inte utan vi tittade på repris av Melloferren, film och Oscarsgalan. Tror vi gick och la oss typ klockan sju eller nått, då var jag brutalt övertrött och kunde inte sluta skratta åt saker och så blev Nettan mitt dampoffer. Sov väl kanske två timmar innan Nettsons klocka ringde och vi alla åkte. Jag och mona tog en tur förbi Haninge C och åt en sallad sen satt vi ute i solen ett tag. Jag är konstigt nog inte alls speciellt trött och känner för att stada mitt rum ordentligt, så det ska jag göra nu. Puss!

Slänger in lite bilder från tidigare dagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0