22 januari

Hej! Igår spenderade jag dagen tillsammans med danijela. Först var vi på gymmet, kutade på löpbanden som små illrar och sen lite träning för röven. Efter det fick vi skjuts till henne av Vedat och så duschade hon osv, och sen kom han och hämtade oss igen och så åkte vi runt lite sen släppte han av oss hos mig. Då duschade jag lite, vi lagade mat, gjorde oss i ordning och sen åkte vi till Rasmus och hängde hos honom med ett gäng saknade killar och Linn. Kom hem runt två och då åt vi mackor sen gick vi och la oss.

Idag gick vi upp halv tolv, och då käkade vi lite och sådär och sen storstädade jag hela mitt rum. Så nu sitter jag här och är nöjd över mitt rum och ska snart ta tag i lite plugg. efter det blir det middag och sen senare ska jag till gymmet och köra lite mage och rygg. Hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0