23 Januari

Hejsan. Ligger i min säng med en skål popcorn och ser på dear John/facebookar/smsar. Ska hoppa in i duschen sen och gå och lägga mig i skaplig tid. Imorgon börjar jag nio vilket är rätt skönt, men ändå rätt tidigt måste jag säga.

Dagen har inte bjudit på nått ovanligt, kul i skolan med kamrater som är ganska sjuka i huvudet, en lunch på donken(okej det händer inte så ofta), lite solning med Danipop och sen hängt hemma hos henne hela kvällen. Tog hem min kamera som legat hos henne sen nyår, har lite bilder på mina fina tjejer!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vad är det för drink på den andra bilden? Den ser jätte god ut, recept?



Fin blogg :)

2012-01-23 @ 23:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0