Mona 18

Igår firade vi mona som fyller arton den 11e!! Hon höll fest hemma hos sig och rätt proppat blev det med ca 50 pers. Men sååå kul kväll, MASSA haff, dans, dryck, vänner, kisspauser i skogen (hahahah rebbo) and so on!

Tyvärr slutade kvällen i lite kaos då nettans iPhone blev stulen. VEM FAN gör nått sånt nu för tiden på någon som dom känners fest? Jävla horungar helt seriöst, fan vad sur jag blir. En liten lista made by mona på en del konstiga saker som hände låter såhär:

''Vår köks ö är helt sne
Nån spydde i min brors rum och torkade upp det med hans kläder
Nån hällde i sprit i min mammas hudkräm
Vinfläckar över hela golvet
... Jag har en blåsa på fingret för nån fimpade mig
Mamma tror nån hade sex i bastun HAHA
Fredric kissa i min soptunna
Nån ställt ut våra sopor(?) så fåglarna attackerade dom
Min mobilladdare är borta?
Nettans mobil stulen...''

Sickt haha men riktigt rolig kväll, tack än en gång Mona!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0