Kriminella chinokidz

Jag och Dani kände för att vara olagliga så vi gick ut och klättrade upp på ett skoltak och tjackade lite. Det hela slutade med att nån ringde dit bevakningstjänsten och jag kutade in i skogen medans Dani låg på taket kvar och gömde sig. Efter typ en evighet vågade jag mig tillbaka och då höll dom på att rycka i vagnarna man klättrar upp på så jag trodde Dani hade blivit tagen på bar gärning så att säga men sen åkte dem. Då kom hon ner och vi sprang hem hehe.. Vilken kick!!!! Egentligen vet jag inte ens vad som händer om man blir påkommen med nått sånt, inte speciellt mycket tror jag men det var ändå sjukt haha.

Nu ska jag snart upp och packa lite för imorgon åker jag till landet eller vad man ska säga, min morfars ö. Jempan ska med så det blir jättekul tror jag allt!! Vi ska fiska, åka vattenscooter och bada. Sola kanske man också kan om vädret är snällt. Vi hörs imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0