student/avslutning

Det där med att ligga i solstolen hela dagen sket sig ju då det nu plötsligt öser ner regn. Istället har jag bakat lite kladdkakemuffins och tvättar lite. Finns inte mycket alls att göra hemma just nu och jag är så uttråkad och rastlös så att jag skulle kunna springa till stan och tillbaka typ lol.

Imorgon har jag avslutningt(tar jag studenten tänkte jag skriva, vad är det med mig? jag tror typ att jag ska det) och jag kommer att bli lack om vädret fortsätter såhär. Vill ha SOMMARVÄRME inte typ höst och jag vill vara barbent. Förra avslutningen var stekhet minns jag och det var en sån fin och bra dag för Filip tog studenten och allt var perfekt liksom. Nu ska jag hänga upp lite tvätt, pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0