Tisdag

Idag har jag varit sjuk i en vecka, så skönt att jag är så mycket bättre nu än för ungefär två dagar sen. Nu kan jag äta lite smått igen, dricka och framför allt PRATA! Otroligt irriterande när man inte kan. Städade och rensade som sagt mitt rum idag, vilket var väldigt behövligt. Nu är det sååå fint och jag älskar mitt rum så mycket ♥

Sitter i mitt rum nu hur som helst och väntar på mamma som ska köpa med sig mat hem till oss. Kinamat tänkte vi äta. Pappa och Filip är och ser på Sverige - Serbien ikväll. Vet inte riktigt vilka jag hejar på faktiskt, men det drar lite åt Serbien. Fast ändå Sverige. Nej jag vet inte, hoppas det blir lika typ. Jag och mamma tänker iallafall inte se på matchen utan vi ska se på någon bra film och mysa istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0