Fiezta

Har så sickt roligt just nu! Mitt lov har varit superbra och har spenderat det med så fina vänner. I torsdags var jag och danijela på en fest i Vendelsö och hade stört kul, kom hem vid halv tre tror jag. Mådde inte så bra på fredagsmorgonen men krigade ändå upp för att möta upp tjejerna och dra på Avicii och fucka ur där med alla trettonåringar innan vi åkte hem till mig där det blev fest så det sjöng om det. Sov i ca tjugo minuter imorse och sen drog jag till handen och provjobbade!! Mådde dock rätt bra och mår fortfarande asbra fast jag ej har sovit nått än. Taggar istället om och ska hoppa in i duschen för ikväll ska vi till tungelsta och fira fina Martin som fyller arton! Pussss


Lägger upp fler bilder sen, ska hoppa ini duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0