Söndag

Sitter i soffan med Danipopen. Vi käkade nyss frukost och skulle gått på promenad men sen ville hon inte och jag pallar inte gå själv. I fredags var vi och simmade med klassen och det var faktiskt ganska kul haha. Skulle vilja simma mer, väldigt bra träning ju. Fredagskvällen spenderades med Danijela och Simon hemma hos honom där vi såg en film. Igår jobbade jag mellan 11-18 och åkte jag hem och åt grillat för första gången i år! Sen stack jag och Danijela till Rasmus och hängde med grabbarna. Vi gjorde bland annat hål i Jims och Johans öron, Jim snaggade Rasmus, spelade ölspelet och bara tog det lugnt. Otroligt skön kväll och vi var väl hemma hos mig runt två.

Idag har jag pluggat lite italienska(!!!!!) och sett lite på film. Ville ta en promenad som sagt men ej ensam. Ska kanske plugga lite mer då och sen städa mitt rum. Sen kanske övningsköra senare!! Yeey, mina papper har kommit!


Kommentarer
Postat av: Emmzor

säg till när du vill gå prommis så kan jag gå meeeed, bor ju 3min ifrån dig!!!

2012-03-11 @ 18:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0